NEMOKAMAS SIUNTIMAS NUO 99€

Kontaktas:

+370 606 06397

Garantijų ir kokybiškų prekių grąžinimo taisyklės

GARANTINIS LAIKOTARPIS

Pardavėjas yra atsakingas už visų prekių, įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes, kokybės neatitikimą, esantį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusį ne vėliau kaip per dvejus metus nuo jos pristatymo (garantija pagal įstatymą). Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus, gamintojų nustatytas taisykles prekei ir gamintojų pateiktas prekės naudojimosi instrukcijas.

Tam tikri gamintojai ir (ar) pardavėjai gali suteikti komercinę garantiją pagal CK 6.3644 straipsnį, kuri laikoma papildoma (savanoriška) garantija (paslauga) šalia įstatyminės garantijos. Jei jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, gamintojo įgaliotieji garantinio aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekę ir prekės pirkimo dokumentą.

Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės arba jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:

  • Prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  • Prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • Prekėms, kurios buvo remontuojamos prekės gamintojo neįgaliotame gamintojo servise;
  • Gedimams atsiradus dėl aplinkos veiksnių, Force majeure ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio;
  • Gedimams, atsiradusiems dėl įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • Jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
  • Gedimams, atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo.

Atnaujintos (angl. „refurbished“) produktų garantija gali būti trumpesnė nei 24 mėnesiai, bet ne trumpesnė kaip 1 metai. Tikslus garantijos laikotarpis nurodomas prie konkrečios prekės aprašymo.

Atnaujinti (angl. „refurbished“) produktai yra produktai, kuriems jau buvo naudojimą, o po to jie buvo atnaujinti arba iš dalies pakeisti siekiant atnaujinti iki naujos būklės. Pavyzdžiui, remontuotos prekės gali būti neoriginalioje pakuotėje, su neoriginaliais priedais, neturėti pakuotės, turėti neoriginalią programinę įrangą ir pan.

Pristatymo sąlygos

Pristatymas nėra įmanomas į užsienio šalis ir ne vykdomas šalims, kurioms taikomas embargu.

Sutarties šalys praneša viena kitai apie bet kokius pasikeitimus savo kontaktinėje informacijoje per 5 (penkias) darbo dienas nuo tokių pasikeitimų.

Grąžinimas

Pinigų Grąžinimas

Gavus ir patikrinus jūsų grąžintą prekę, mes jums išsiųsime el. laišką, pranešantį, kad gavome jūsų grąžintą prekę. Taip pat pranešime apie jūsų pinigų grąžinimo patvirtinimą ar atmetimą.

Jei patvirtinama, Jūsų pinigai bus grąžinti į Jūsų kortelę arba į nurodytą mokėjimo priemonę, per tam tikrą dienų skaičių.

Pristatymo Grąžinimas

Norėdami grąžinti savo produktą, turėtumėte išsiųsti savo produktą į Vilniaus g. 86, Širvintos, LT-19120.

Siuntimo išlaidos negrąžinamos.

Jei grąžinate brangesnes prekes, rekomenduojama naudoti siuntimo paslaugą su sekimu arba pirkti siuntimo draudimą. Mes negarantuojame, kad gausime Jūsų grąžintą prekę.

Asmens duomenys

Pardavėjas turi teisę tvarkyti Pirkėjo asmens duomenis, būtinus pardavimo sutarties vykdymui, vadovaujantis galiojančiais asmens duomenų apsaugos teisės aktais.

Pabaigos nuostatos

Šiose Grąžinimo ir Garantijos Taisyklėse nenumatytos sąlygos vadovaujasi LR teisės aktais. Grąžinimo ir garantijos taisyklės yra suderinamos su vartotojų teisių apsaugos įstatymais.

MB “Bitas per sekundę”
Įmonės kodas: 305239530
PVM mokėtojo kodas: LT100016313718
Adresas: Vilniaus g. 86, Širvintos, LT-19120
El. paštas: info@1bps.lt
Tel. nr.: +370 606 06397

Puslapis: www.1bps.lt

Šios Grąžinimo ir Garantijos Taisyklės patvirtintos ir įsigalios nuo: 2024-02-08.